18 mai 2024
0 0
Read Time:40 Second

La flash-interviu, mijlocașul a recunoscut că a luat intenționat cartonașul roșu, pentru a lipsi la meciul de Cupă de la mijlocul săptămânii viitoare, contra lui FC Argeș: ”Așa am considerat, că e mai important meciul din campionat decât cel din Cupă”, a spus Alexandru Crețu.

Ceea ce nu știe Crețu este că dacă arbitrul menționează în raportul de meci că a luat intenționat cartonaș roșu, jucătorul nu mai este suspendat o etapă, așa cum se întâmplă în mod normal pentru un cumul de cartonașe galbene, ci se poate extinde suspendarea pe mai multe etape. Având în vedere că Alexandru Crețu a recunoscut în direct acest lucru, e foarte posibil ca cei de la Comisia de Disciplină a FRF să se autosesizeze, iar fotbalistul Craiovei să ”stea pe tușă” mai multe meciuri.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
0 Shares